تمامی آتش نشانان جزیره کیش به تجهیزات ایمنی فردی با استانداردهای روز مجهز شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، ابوالفضل طیبی گفت: با توجه به اینکه جزیره کیش به عنوان یکی از شهرهای شاخص کشور در همه حوزه های شهری باید دارای امکانات مناسب استاندارد و به روز باشد یکی از محورهای کاری ما به ویژه در زمینه ارتقاء امکانات ایمنی و پدافند غیرعامل بوده وهست لذا با پیگیریهای مدیریت بحران وپدافند غیرعامل، پس از بررسی وضعیت نواقص وکاستی های آتش نشانان کیش نسبت به تجهیز این نیروها به امکانات حفاظت فردی براساس استانداردهای روز دنیا اقدام شد.
مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش افزود: در هنگام بروز حوادث حفاظت از جان و مال مردم برعهده آتش نشانان است پس حفظ ایمنی آتش نشانان برای اینکه بتوانند به خوبی ایفای وظیفه کنند بسیار مهم است. آتش نشانها باید از امکانات حفاظت فردی مناسب بهره مند باشند تا با اتکا به این امکانات بتوانند توانمندیهای فردی خود را درعملیات ها وحوادث به کار گیرند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تجهیزات حفاظت فردی آتش نشانان کیش مستهلک وفرسوده بود و از سویی جزیره کیش همواره در مسیر توسعه در کشور پیشگام است، نسبت به تامین بهترین تجهیزات حفاظت فردی که در حال حاضر در کشور تنها در چند شهر بزرگ وجود دارد اقدام کردیم و امروز با تحویل تجهیزات خریداری شده جزیره کیش ازامکانات خوبی در حوزه ایمنی برخوردار شده است.
طیبی تاکید کرد: درادامه ارتقاء امکانات ایمنی در سال جاری، خرید یک دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی با امکانات روز دنیا نیز دردستور کار قرار دارد.

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.