سخنگوی شورای سلامت کیش اعلام اعمال قرنطینه جزیره کیش از سوی مقام غیر مسئول در کیش را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،سخنگوی شورای سلامت کیش اعلام اعمال قرنطینه جزیره کیش از سوی مقام غیر مسئول در کیش را تکذیب کرد و گفت: تاکنون تصمیمی برای قرنطینه کردن جزیره و اعمال محدودیت شغلی در ستاد مقابله با کرونا کیش به تصویب نرسیده است.
دکتر رضانیا با اشاره به انتشار فایل صوتی از سوی مقام غیر مسئول در فضای مجازی جزیره کیش مبنی بر قرنطینه کامل و اعمال محدودیت شغلی در جزیره کیش از روز چهارشنبه ، گفت: تا امروز تصمیمی مبنی بر قرنطینه کامل اعمال محدودیت شغلی انجام نشده است.

وی گفت: هر تصمیمی در ستاد کرونا مطرح و تایید عالی‌ترین مقام تصمیم گیرنده منطقه آزاد کیش خواهد رسید و پس از ابلاغ منتشر خواهد شد.

وی گفت: از ساکنان و گردشگران جزیره کیش درخواست داریم به شایعات منتشر شده توجه نکنند و هرگونه اطلاعیه و اخبار را از مرجع رسمی و رسانه‌های رسمی و روابط عمومی‌ها دریافت کنند.

دکتر رضانیا افزود: در شرایط کنونی انتشار این شایعات تنها باعث التهاب در جامعه خواهد شد.

وی گفت: جلسات مختلف در ستاد کرونا برگزار می‌شود و اگر به نقطه‌ای برسیم که برای حفظ سلامت عمومی جزیره و پیشگیری مانند گذشته اعلام می‌شود.

دکتر رضانیا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جزیره به کمتر از ۶۰ درصد رسیده است و اگر این میزان مسئله به بیش از ۸۵ درصد نرسد شیوع گسترده بیماری کنترل نخواهد شد و ستاد مقابله با کرونا مجبور به اعمال محدودیت‌ها خواهد شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.