با فوت آقای 49 ساله بر اثر کرونا آمار فوتی های کیش از ابتدا تا کنون به 30 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،دکترمحمدرضا رضا نیا رئیس مرکز توسعه سلامت کيش ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیز و جانباز ۸سال دفاع مقدس گفت:متاسفانه ساعتی پیش یکی دیگر از هموطنان عزیز و کیشوندمان را بدلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.
وی افزود : یک آقای ۴۹ساله ، با علائم تب و لرز ، تنگی نفس،و بدن دردو از جانبازان شیمیایی و بستری در بیمارستان کیش امروز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و تا کنون متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی به ۳۰ نفر رسید.

سخنگوی شورای سلامت گفت: افرادی که دارای ریه‌های حساس و یا بیماری زمینه ریوی هستند بیش از سایرین در معرض ابتلا و مرگ با این ویروس مهلک قرار دارند. در این میان جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بالاخص جانبازان شیمیایی جزو گروه‌های خطر محسوب شده و بیشتر دچار مرگ و میر کرونا می‌شوند.

وی افزود:متاسفانه سوش دلتا در سطح كشور بشدت گسترده شده و بسرعت سرايت ميكند لذا مطمئن ترین راه پیشگیری از ابتلا ، رعایت پروتکلهای بهداشتی است بدین صورت که حتي در فضاي باز ماسك را از صورت بر نداريم و ترجيحا در محيطهاي سرپوشيده از دو ماسك استفاده کنیم.
نکته مهم و ضروری که این روزها به نظر کمرنگ شده دوری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی است لذا از دور همي و تجمع به هر شكلي حتي در فضاي باز خودداري كنيم.
وی تاکید کرد: جز در موارد ضروري از منزل خارج نشويد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.