دکترمحمدرضا رضا نیا رئیس مرکز توسعه سلامت کيش از فوت سی و یکمین فوتی در کیش به دلیل کروناگفت:متاسفانه دیشب ۱۰مرداد یکی دیگر از هموطنان عزیز و کیشوندمان را بدلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،دکترمحمدرضا رضا نیا رئیس مرکز توسعه سلامت کيش از فوت سی و یکمین فوتی در کیش به دلیل کروناگفت:متاسفانه دیشب ۱۰مرداد یکی دیگر از هموطنان عزیز و کیشوندمان را بدلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.
وی افزود : یک آقای ۶۳ساله ، با علائم تب و لرز ، تنگی نفس،عدم تعادل ،تومور ریه و دارای بیماری زمینه ای فشار خون بالاو بستری در بیمارستان جان خود را دست داد و تا کنون متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی به ۳۱ نفر نفر رسید.

سخنگوی شورای سلامت ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی گفت: متاسفانه سوش دلتا خصوصيات بسيار متفاوت و مهاجمتري را نشان داده و كل كشور وكل دنيا رو تهديد كرده تا حدي كه سازمان جهاني بهداشت اعلام كرد تمام دستاوردهاي دنيا در مقابله با كرونا در بروز سوش دلتا از دست رفته لذا رعایت پروتكلهای بهداشتی بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: خواهش میکنم بیشتر مواظب خود و خانواده تان باشید اگر علائم دارید سرسری نگذرید ، خود را قرنطینه و با پزشک مشورت کنید.به سالمندان و بیماران زمینه ای در خانواده ها بیشتر توجه کنید و از قانون شفا به شدت پیروی کنید.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.