با توجه به افزایش شمار بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا یک بیمارستان صحرایی ۴۲ تخت خوابی در این جزیره برای ارایه خدمات به بیماران این ویروس تجهیز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،مصطفی نادعلی نژاد اظهار داشت: این بیمارستان به منظور بستری مبتلایان به ویروس کرونا به تمام امکانات مورد نیاز درمان این افراد از جمله ونتیلاتور تجهیز شده و در چند روز آینده نسبت به انتقال بیماران به آن اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان پزشک متخصص طب اورژانس به صورت ۲۴ ساعته برای ارایه خدمات به بیماران مستقر می شود افزود: شورای سلامت در نظر دارد بیماران بستری با حال مناسبت را در این بیمارستان بستری کند و روند انتقال نیز از امروز یا فردا آغاز خواهد شد.

رییس بیمارستان فوق تخصصی کیش یادآور شد: هم اکنون هفت بیمار بد حال در بیمارستان کیش بستری هستند و ۱۰ تن نیز به صورت ویژه اکسیژن دریافت می کنند و با توجه به وضعیت بحرانی جزیره از نظر شیوع سوش دلتای ویروس کرونا انتظار می رود رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ویژه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری برخی محدویت ها در جزیره اعمال شده است افزود: پس از این محدویت ها میزان آمار مراجعه به درمانگاه‌ها و بیمارستان حدود ۲۰ درصد نسبت به چند هفته گذشته کاهش پیدا کرده است اما پیش بینی کاهش شیوع ویرس به دلیل وجود بیماران بدحال زود است.

کیش از مرداد امسال متلاطم ترین وضعیت خود از نظر روند ابتلا و فوتی ها را تجربه می کند به طوریکه در ۲۱ روز گذشته از این ماه آمار فوتی ها از ۲۳ نفر ابتدای شیوع همه گیری اکنون به ۴۳ نفر رسیده است./ایرنا

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.