رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان، گفت: مدارس براساس پایش وضعیت دانش آموزان و شرایط مدارس با مجوز مرکز توسعه سلامت کیش بازگشایی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، پرویز حیدری راد افزود: جلسات متعددی با شورای سلامت کیش برگزار شد و تلاش کردیم رضایت اولیا و با درک کاملی از نگرانی والدین نسبت به سلامتی دانش آموزان بهترین تصمیم را برای بازگشایی مدارس گرفته شود.

وی گفت: براساس آخرین تصمیم شورای سلامت بازگشایی مدارس براساس استعلام از سامانه خود ارزیابی مدارس و بازرسی‌های کارشناسان توسعه سلامت و اخذ مجوز از سوی مرکز توسعه سلامت کیش انجام می‌شود.

حیدری راد افزود: اداره آموزش و پرورش کیش پایه دوازدهم را از ۱۵ آبان با ارائه و آموزش درس‌های تخصصی بازگشایی کرده است.
وی گفت: آموزش دروس عمومی به شکل ترکیبی در سامانه الکترونیکی و سامانه شاد همچنان برقرار خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: پایه دوازدهم در ابتدا بازگشایی شد و هر هفته با تاییدیه مرکز توسعه سلامت نسبت به بازگشایی مقطع به مقطع مدارس اقدام می‌شود.

حیدری راد گفت: براساس گزارش شورای سلامت کیش پایه‌های دوازدهم، یازدهم و دهم بیشترین آمار واکسیناسیون دانش آموزان را ثبت کرده اند.

وی گفت: خیلی از دانش آموزان پایه ششم هنوز دُز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: بعضی از مدارس غیردولتی به دلیل توجیه شهریه خود نباید سلامت دانش آموزان را به خطر بیندازند و آموزش و پرورش کیش با هرگونه تخلف برخورد خواهد کرد.

حیدری راد گفت: بیش از ۹۷ درصد از معلمان واکسینه شده اند و درصد باقی مانده دارای بیماری زمینه‌ای و یا مشکلات دیگری و اداره آموزش و پرورش درحال بررسی است تا ۱۰۰ درصد معلمان جزیره کیش واکسینه شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: تاکنون دانش آموزان پایه ششم ۴۰ و پایه دوازدهم بالای ۸۰ درصد واکسینه شده اند.

حیدری راد با اشاره به اینکه هر هفته مدارس و دانش آموزان پایش خواهند شد، گفت: امروز پایه دوازدهم دو مدرسه در کیش بازگشایی شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، گفت: امسال به دلیل شرایط بحرانی و افزایش اجاره بهای مسکن در کیش ورودی معلم به جزیره بسیار اندک بود و با بکارگیری از تمامی ظرفیت آموزش و پرورش نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام شده است.

وی با بیان اینکه روال فعلی توجه به آموزش و پرورش در جزیره مطلوب نیست، گفت: گذر تغییرات مدیریتی در سازمان منطقه آزاد کیش مسائل عمرانی و تعمیرات مدارس کیش را با مشکل روبرو کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: برخی از دانش آموزان هنوز در سامانه توزیع کتب درسی نام نویسی نکرده اند و برخی از دروس که دچار نقص کتاب بود در این هفته تکمیل خواهند شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.