آئین نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی شعبه كيش برگزار گرديد.

آئین نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی شعبه كيش برگزار گرديد.

به گزارش پايگاه خبرى صبح کیش، آئین نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه در ساعت 19 و همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی شعبه كيش با حضور جمعی از مسئولين، پليس راهور كيش، خانواده‌هاى جانبازان و ايثارگران، مراجع درمانى و بيمه‌گذاران شركت بيمه دى در سالن ابن‌سينا مركز همايش‌هاى بين‌المللى كيش برگزار شد.

بر اساس همین گزارش، صبح روز سوم اسفندماه به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی، مدیر بیمه دی جزیره کیش همراه با دیگر کارکنان این شرکت با غبار روبی مزار شهدای گمنام جزیره کیش در فضایی معطر به عطر و بوی شهدا با مقام شامخ اين شهيدان اداي احترام کرده و پس از آن با حضور در منزل شهید غلامی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و در بخش بعدی نیز در راستای اشاعه فرهنگ بیمه‌ای در مدارس، با برگزاری مسابقه نقاشی در مدرسه البرز و به دنبال آن کاشت چند نهال برنامه صبح را به پایان رسانده و آماده  مراسم اصلی شدند.

شيما اسدپور مدیر شرکت بیمه دی جزيره كيش در آغاز این مراسم، با بیان اين كه  بيمه دى از سال ١٣٩٦ افتخار خدمت‌رسانى به جامعه معزز ايثارگران را دارد و توانسته است با عملكردهاى قابل توجه رضايت‌مندى جامعه ايثارگران را بر اساس آمار و نظرسنجى بدست آورد، اظهار داشت: در حال حاضر بيمه دى در جزيره كيش با فعاليت در تمامى رشته‌هاى بيمه‌اى و عقد قراردادهاى مهمى از جمله قرداد صدور بيمه‌نامه‌هاى خودروهاى سازمان منطقه آزاد در دو سال متوالى و عقد قرارداد صدور كليه بيمه‌نامه‌هاى جامعه مهندسان کیش، كارخانه‌هاى صنعتى و قرارداد با پروژه‌هاى بزرگ ساختمانى و صدور بيمه‌نامه‌هاى شناور مى‌باشد

وی افزود: اکنون که در نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی قرار داریم به یمن و برکت میلاد مبارک حضرت علی اکبر و نیمه شعبان توفیقی دست داد تا به این بهانه با برگزاری این مراسم، دور هم جمع شویم و گوشه‌ای از لطف و محبت همکاران ماهر، متعهد و توانمند را در خانواده بیمه دی پاس بداريم.

  اسدپور ادامه داد: در حال حاضر شرکت بیمه دی جزء ٥ شركت برتر بيمه‌اى در سطح كشور است كه در سال ١٤٠٢ با افزايش سرمايه به ميزان چهل و پنج درصد، توانست از پنج هزار و نهصد و پنجاه ميليارد ريال به نه هزار و پانصد ميليارد ريال برسد.

وى افزود: كسب رتبه اول از نظر فروش و بهره‌ورى كلى و كسب مقام نخست از بيمه مركزى در رسيدگى به شكايات و دريافت رضايتمندى طى سال گذشته از افتخارات این شرکت است.

اسدپور گفت: شركت بيمه دى همانند شعار خود (با شما براى جبران) پيش‌قدم در ايجاد آرامش در جامعه با ارائه خدمات و پوشش‌هاى مختلف بيمه‌اى در خور و شايسته را هدف خود قرار داده است.

در پايان اين مراسم با اهداى لوح و هديه، از جانبازان و ايثارگران و همچنين نمايندگان فعال شركت بيمه دى جزيره كيش تقدير شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.