مونسان : توسعه اقتصادی مهمترین اولویت کشور است

 مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش حضور پرشور مردم در انتخابات را نشان دهنده بلوغ سیاسی و آگاهی جامعه دانست و گفت : توسعه اقتصادی مهمترین اولویت کشور است که نامزدها پس از انتخاب شدن باید آن را مورد توجه قرار دهند .

علی اصغر مونسان روز جمعه پس از انداختن رای خود به داخل صندوق انتخاباتی شعبه بازار دامون ،در پاسخ به اینکه مهمترین موضوعی که نامزدها پس از انتخاب باید آن را مورد توجه قرار دهند چیست ؟ اظهار کرد : همانظورکه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشتند توسعه اقتصادی مهمترین اولویت کشور است .
وی افزود : اقتصاد ، رفاه کشور را تامین و سفره مردم را پر می کند و همچنین امنیت را به دنبال دارد .
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد کیش با آروزی موفقیت برای رئیس جمهور آینده ابراز امیدواری کرد که چهار سال آینده همراه با اوج اقتصادی برای کشور باشد .
مونسان گفت : حضور درانتخابات به عنوان یکی از مهم ترین عرصه های مشارکت مردم در سرنوشت جامعه، بلوغ سیاسی ، آگاهی و همت ملی ایرانیان را به منصه ظهور می گذارد .
وی تاکید کرد : حضور همدلانه مردم در این رخداد مهم ، مهر تاییدی براقتدار نظام جمهوری اسلامی و مایه یاس و ناامیدی دشمنان و قدرت های استکباری است .
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز 29 اردیبهشت در حال برگزاری است .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.