امام جمعه کیش گفت:مسائل اقتصادی در اولویت برنامه های مسئولان جزیره بايد باشد.

 امام جمعه کیش در خطبه های نمازجمعه با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم ها علیه ایران گفت: همه مردم و مسولان باید با همدلی و در کنارهم بودن به ستادی برای مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن تبدیل شوند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تاکید بر اینکه اقتصاد و اهمیت به معاش مردم همواره مورد توجه اسلام بوده و هست گفت: برای سعادت و خوشبختی یک جامعه یکی از مهمترین معیارهایی که باید مورد توجه قرار گیرد مساله اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی جامعه است.
وی با ارائه سه راه کار برای رفع تحریم ها گفت: کنارگذاشتن این باور که رفع مشکلات اقتصادی در گرو وابستگی و اتکا به اقتصاد و نسخه های اقتصادی غرب است اولین راهکار است.
خطیب جمعه کیش راهکار دوم را جلوگیری از خام فروشی به ویژه در حوزه صنایع نفت و گاز دانست که می توان با فرآوری ان، درآمدهای خوبی برای کشور ایجاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده راهکار سوم را توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و معنا و مفهوم آن را با اقتصاد ریاضتی متفاوت دانست.
امام جمعه کیش با تشریح اوضاع اقتصادی کشور و جزیره کیش تاکید کرد: توجه به مسائل اقتصادی در کیش باید در اولویت قرار گرفته  و بسیاری از کارهای دیگر کنار گذاشته شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده توجه ویژه به سه قشر را در کیش بسیار لازم و مهم دانست و گفت: توجه به رفاه  قشر کارگر، کسبه و سرمایه گذار می تواند شرایط مطلوبی را برای جزیره کیش بوجود آورد.
وی با تسلیت شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب و رحلت عبدالعظیم حسنی از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: تسلیم امام و مطیع ولی فقیه زمان از صفات بارز علمای اسلام است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.