امام جمعه موقت جزیره کیش گفت: هدف دشمن درجنگ رسانه‌ای ایجاد اضطراب، یاس وبدبینی در مردم است.

 حجت الاسلام سیدحسین شاهچراغ در خطبه های نماز جمعه به  سخنان و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد وگفت:  در این دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سخنان خود به نکات  متعددی اشاره کردند و این رهنمودها می تواند در شرایط کنونی کشور راهگشای خوبی برای مردم و مسئولان باشد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود به موضوع مهم جنگ رسانه ای دشمن اشاره و به مردم  سفارش کردند در چنین شرایطی انسجام و ارتباط خود را با دستگاه های دولتی بیشتر کنند.
خطیب موقت نمازجمعه کیش گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز همه افراد جامعه اعم از مخالف و موافق دولت وظیفه دارند از سیاست های دولت حمایت کنند و در این شرایط حساس اجازه ندهند دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.
امام جمعه موقت کیش با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز از  پایه های مستحکمی برخوردار است و این انقلاب در منطقه وجهان در حال رشد و گسترش است ودر این شرایط هیچ قدرتی نمی تواند جلوی رشد و پیشرفت آن را بگیرد.
خطیب موقت کیش همچنین به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشمندان و خواص جامعه اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان خود  انتقاد را حق همه افراد جامعه دانستند وبه همه مردم توصیه کردند در شرایط کنونی انتقادها نباید به گونه ای باشد که موجب ترویج یاس و ناامیدی در جامعه باشد.
حجت الاسلام شاهچراغ به حادثه تاریخی قیام 17 شهریور 57 اشاره کرد وافزود: دراین حادثه خون شهدای میدان ژاله تهران ارکان رژیم پهلوی را نابود کرد و ظلم وستم رژیم پهلوی را آشکار کرد .
امام جمعه موقت کیش به فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش  اشاره کردوافزود: برهمه افرادی که خود را آماده عزاداری  سید الشهداء آماده می کنند واجب است فلسفه این قیام تاریخی  و تاثیر گذار در تاریخ بشریت را به خوبی بشناسند و نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشند.
وی با بیان اینکه سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) فقط و فقط برای رضای خداوند متعال قیام کرد و در این راه به شهادت رسید،  افزود: عزادار واقعی امام حسین (ع) باید در مسیر حق گام بردارد ،مدافع حق و مظلومان باشد و خود هم از ظلم وستم به بندگان خدا اجتناب کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.