شب گذشته و پس از حدود 10 روز مسابقه، تیم های مرکز تجاری و دانشگاه آزاد کیش پس از رقابت و شکست حریفان به مسابقه نهایی راه یافتند.

این مسابقه در حالی از ساعت 22:15 در سالن چند منظوره شروع شد که تنش، اخراج، درگیری، سوت های مشکوک و ... را در خود دید و در نهایت با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.

ابتدای بازی و پس از 5 دقیقه کشمکش ، به واسطه پا در میانی یکی از مسئولان معاونت ورزش مشاجره آرام و بازی ادامه پیدا کرد.

دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند که پس از یکی دو صحنه مشکوک به خطا و کرنر و اعتراض های پیاپی مربی مرکز تجاری وی توسط داور مسابقه اخراج و به روی سکوها هدایت شد.

فریادهای مربی مرکز تجاری تمامی نداشت و صحنه های بحث برانگیز در طول مسابقه رقم می خورد که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم شروع و حمله های پیاپی دانشگاه آزاد به دروازه تیم مرکز تجاری از یک طرف و اعتراض بازیکن شماره 9 و مربی این تیم به شیوه قضاوت داوران از طرف دیگر رنگ مسابقه را به یک جدال تمام عیار تبدیل کرده بود که دانشگاه آزاد در همین حین به گل دوم رسید و آب سردی بر پیکر مرکز تجاری ریخت.

بازی به دقایق پایانی نزدیک شده بود که دروازه بان مرکز تجاری هم به دیگر بازیکنان این تیم در خط حمله اضافه شده بود و همین خروج از دروازه و خالی کردن چهارچوب باعث به ثمر رسیدن گل سوم دانشگاه آزاد شد.

پس از حدود 1 ساعت سخت و دشوار سوت پایان مسابقه زده شده و قهرمانی دانشگاه آزاد از بلندگوهای سالن اعلام شد.

پس از پایان مسابقه مراسم اهدای جوایز و مدال ها برگزار و جام قهرمانی به دانشگاه آزاد، جام نائب قهرمانی به مرکز تجاری و جام تیم سوم به خدمات دریایی آریا رسید.

در این میان از داوران و عوامل اجرایی این مسابقات نیز تقدیر ویژه ای به عمل آمد و هدایایی به آنان اهدا شد.

نظرات خود را در مورد مسابقات فوتسال جام رمضان را در قسمت نظرات همین مطلب (ذیل تصاویر) اعلام نمایید.

تصاویر این مسابقه / قهرمانی دانشگاه آزاد در مسابقات فوتسال جام رمضان

تصاویر اعتراض بازیکن و مربی مرکز تجاری :

 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.