'غلامرضا شعبانی بهار' شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدای مدال قهرمانی برترین های بیست و ششمین دوره رقابت های دریایی و ساحلی نجات غریق قهرمانی کشور در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا به وضعیت ورزش و حضور 'سلطانی فر' اشاره کرد و گفت: حضور وی به عنوان وزیر ورزش اگر پیشرفت ورزش را درپی نداشته باشد به یقین کمتر از آن نخواهد بود .
وی با بیان اینکه رویکرد اصلی و اولویت جدی سلطافی فر توسعه ورزش همگانی است اظهار کرد: توسعه ورزش بانوان ،روستایی و قهرمانی است .
معاون توسعه ورزش همگانی، پیاده روی های در حال انجام را از جمله برنامه های عمومی فدراسیون همگانی عنوان کرد و گفت: برنامه های متنوع سالانه این فدراسیون همچنان ادامه دارد.
وی افزود: این فدراسیون 22 انجمن دارد که هر کدام پیگیر اجرای برنامه های هستند.
معاون توسعه ورزش همگانی به فدراسیون های اصلی در توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: فدراسیون همگانی، ورزش روستایی،زورخانه ای و بدن سازی در توسعه ورزش همگانی موفق عمل می کنند و معاونت هم حمایت می کند.
شعبانی بهار تصریح کرد: امروز با توجه به افزایش آگاهی ها ،انتظار جامعه این است که برنامه ها عمومی و همگانی تر اجرا شود که ما هم بر این موضوع تاکید داریم و حمایت می کنیم و امیدواریم این برنامه ها در آینده بهتراز قبل انجام شود.
بیست و ششمین دوره رقابتهای نجات غریق دریایی، ساحلی و استخری قهرمانی کشور در بخش مردان که از روز گذشته در کیش آغاز شده امروز نیز در بخش استخری ادامه دارد.
سیزدهمین دوره این رقابت ها در بخش بانوان نیز از16 تا 19 آبان ماه با حضور ورزشکاران استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.