سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه آماده ایم پس از تعطیلات در جایگاه نخست جدول جای بگیریم گفت: ما یک تیم هجومی داریم و تیم های هجومی در تعطیلات ضرر و زیان بیشتری می بینند تا تیم هایی که فرمت دفاعی دارند.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین تیم تراکتورسازی در کیش در گفتگو با خبرنگاران حاضر در محل با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ برتر برای تمامی تیم ها دارای ضرر وزیان است گفت: این تعطیلات در هیچ جای دنیا مرسوم نیست اما اگر تیم ملی با این تعطیلات به جام جهانی راه یابد ما آماده پذیرش آن هستیم و همه به تیم ملی کشورمان افتخار می کنیم و امیدواریم سود این تعطیلات نصیب تیم ملی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان نظر دهی در خصوص وضعیت تیم ها وجود ندارد افزود: شرایط در حال حاضر قابل ارزیابی نیست چون تیم ها به صورت مستمر بازی نکرده اند و بازی های انجام شده را نمی توان لیگ نامید زیرا عیار تیم ها با بازی های انجام شده مشخص نیست.

قلعه نویی افزود: زمانی که بازی ها به صورت کامل و مستمر برگزار شده و عیار تیم ها مشخص شود آن زمان است که با ارزیابی آن ها می توان در رابطه با شرایط تیم های حاضر در میدان نظر دارد.

وی با بیان اینکه تیم تراکتور سازی درحال حاضر دغدغه بازیکنان مصدوم خود را دارد اظها رکرد: امیدواریم بازیکن های مصدوم هرچه زودتر به شرایط آرمانی ما برسند تا بتوانیم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز همچنین با اشاره به اینکه تیم تراکتور سازی در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد اظهار امیدواری کرد با روحیه قهرمانی و هدف گذاری که تیم انجام داده در آینده نزدیک با شکست طلسم 16 ساله، این تیم بتواند صدر جدول لیگ برتر شانزدهم را از آن خود کند.

فرزاد حاتمی مهاجم تیم تراکتور سازی نیز در حاشیه اردوی تیم کیش به خبرنگاران حاضر گفت: در حال حاضر با بیست امتیاز در سکوی دوم لیگ برتر شانزدهم ایستاده ایم و امیدواریم که بتوانیم صدر جدول را از پرسپولیس بگیریم.

وی افزود: جزیره کیش دارای آب و هوای بسیار خوبی است و از مسئولان تیم بابت ایجاد چنین بستر خوبی برای تمرینات تیم سپاسگزاریم.

این مهاجم تراکتور سازی اظهار کرد: امیدوارم در بازی های پیش رو هم خوب گل بزنیم و هم در گل نخوردن موفق باشیم و همه سه امتیازها را کسب کنیم زیرا تک تک این امتیازها در آخر فصل مطئمنا به کمک تیم خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ قطعا به ضرر تمام تیم ها است افزود: اما با این وجود موفقیت تیم ملی را آرزو می کنیم و با اینکه موافق تعطیلات نیستیم برای پیروزی تیم ملی این ضرر و زیان ها را به جان می خریم.

محسن بنگر مدافع مدافع تیم تراکتور سازی نیز با اشاره به اینکه امسال تمام تیم ها مهره های خوبی دارند افزود: بازیکنان خود امسال بین تیم ها پخش شده اند و تیم های خوبی در لیگ حضور دارند.

وی با اشاره به آسیب دیدگی که در تیم تراکتورسازی برای این مدافع پیش آمده است اظهار کرد: امیدوارم پس از پایان تعطیلات با آمادگی در تیم حاضر شوم و تمام تیم ها هم با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کنند.

این مدافع تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه برای موفقیت تیم ملی دعا می کنیم افزود: تعطیلی لیگ تاوانی است که باید برای کسب عنوان های جام جهانی بپردازیم و امیدواریم که امکان حضور تیم ملی در جام جهانی فراهم شود و همه بباید برای رسیدن به این موفقیت دعا کنیم.

وی در رابطه با شکست طلسم16 ساله تیم تراکتورسازی درکسب جایگاه برتر لیگ شانزدهم خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم قوی است و از مدیریت و کادر فنی قوی هم برخوردار است و می تواند با تفکر بهترین شرایط را به نفع خود رقم بزند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.