امیر قلعه نویی یکشنبه شب در حاشیه اردوی تمرینی تیم تراکتور سازی با بیان اینکه اطلاعی از اختلافات مدیریتی درباشگاه ندارم افزود: هر حاشیه ای به مجموعه ضربه می زند.
وی اظهار کرد : علت لغو بازی دوستانه با تیم منتخب کیش حضور تیم های کیش در رقابت های لیگ است .
قلعه نویی در مورد پیوستن 'سروش رفیعی ' بازیکن تراکتور سازی به تیم استقلال گفت : 'رفیعی' خود نیز اطلاعی دقیقی از این جریان ها ندارد که چند تیم به دنبال جذب او هستند ،اولویت ما هم جذب اوست ، باشگاه فولاد هم مدعی بستن قرار داد با وی شده است ،باید کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی کند.
سرمربی تیم تراکتور سازی اظهار کرد : ما به باشگاه اعلام کردیم اولویت یک تا سه ما جذب سروش رفیعی است .
قلعه نویی گفت : خواسته های خود را در اختیار باشگاه می گذارم و در مسائل مالی جذب و قرار داد ورود نمی کنم ،باشگاه چارچوب و نظمی دارد که بر اساس آن بازیکن را جذب می کند.
وی تنها دلیل حضور پیدا نکردن سه بازیکن در اردوی کیش را مصدومیت دانست و گفت : سعیدآقایی و جاسم کرار زیر نظر فیزیوتراپ در تبریز برنامه های درمانی خود را ادامه می دهند و سروش رفیعی نیز در تهران مشغول مداواست .

*هر حاشیه ای به تیم و مجموعه ضربه می زند
قلعه نویی در مورد اختلافات مدیریتی و تغییرات در باشگاه تراکتور سازی و تاثیر آن در روند کار این باشگاه به ایرنا گفت : من در این مقوله ورود نمی کنم وظیفه من در مستطیل سبز فوتبال و برنامه های فنی تیم است .
وی گفت : هر حاشیه ای می تواند به مجموعه ضربه بزند و اطلاعی از اختلافات مدیریتی درباشگاه نیز ندارم .
سرمربی تیم تراکتور سازی از تلاش های سردار آجرلو برای تامین خواسته های تیم قدردانی کرد.

*لایه های دفاعی سوریه خوب عمل می کند
سرمربی تیم تراکتور سازی در مورد بازی تیم ایران با سوریه اظهار کرد : بازی با سوریه از سخت ترین بازی هاست و دلایل آن شرایط آب و هوایی به لحاظ شرجی بودن و کیفیت زمین است ، بازی هایی را هم که از سوریه با کره و ازبکستان دیدم نشان می دهد لایه های دفاعی خوبی دارد و در کمترین زمان به حالت حمله قرار می گیرند.
وی در مورد وضعیت تیم ایران و اینکه نیاز به تغییر پیش از بازی داریم به ایرنا گفت :نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم .

*ابراز رضایت از اردوی کیش / برروی تاکتیک ها تمرکز کردیم
قلعه نویی اردوی کیش را خوب ارزیابی کرد و افزود : بیشتر تمرکز ما بر روی تاکتیک تیم و افزایش دوستی ها و همدلی بود .
وی افزود : سه جلسه برای تحلیل و بررسی نقاط ضعف تیم برگزار شد و نقاط قوت 10 هفته گذشته را نیز مورد توجه قرار دادیم .
سرمربی تیم تراکتور سازی در پاسخ به این سئوال که چه چشم اندازی از تیم دارید گفت : نمی توان چشم اندازی داشت ، زمانی می توان برای آن چشم انداز متصور شد که بازی ها جریان داشته باشد در آن زمان می توان عیاری برای تیم بدست آورد ، دریک بازی خوبیم و در بازی دیگر نه که شاید دلیل اصلی آن نیز تعطیلی لیگ باشد.

مونسان مدیری اثر گذار است / کیش نیاز به دستکم 5 زمین فوتبال دارد
وی امکانات موجود برای برگزاری اردو در کیش را خوب عنوان کرد و از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواست تا زمین های چمن کیش را افزایش دهند، زمانی کیفیت زمین خوب بود و نور چراغ ها زمین را کامل روشن می کرد.
قلعه نویی مونسان را مدیری اثر گذار و ماندگارعنوان کرد و به ایرنا گفت : جزیره کیش نیاز به دستکم 5 زمین دارد ، بسیاری می آیند و می روند اما اقدامات است که آنها را ماندگار می کند .
وی از مسئولان ورزشی کیش خواست تا یک تیم لیگ برتری برای دیدار با تیم ها تشکیل دهند.

*تعطیلی لیگ به ضرر تیم هاست / اسم لیگ را باید تغییر داد
قلعه نویی در مورد تاثیر تعطیلی لیگ بر تیم ها به خبرنگار ایرنا گفت : اسم این بازی های دیگر نباید لیگ نامگذاری شود، بازی هایی که دو سه هفته انجام می گیرد و یک ماه تعطیل می شود لیگ نیست ،باید اسم جدیدی برای آن انتخاب کرد و امیدوارم سود آن را تیم ملی ببرد.
وی تعطیلی لیگ را ضربه ای برای تیم ها دانست و افزود : تیم ها کیفیت لازم را ندارند و بازی ها به تبع آن بی کیفیت است و پس از چند دیدار انها به شرایط مناسب می رسند اما دوباره با تعطیلی مواجه می شوند.
سرمربی تیم تراکتور سازی با بیان اینکه به غیر از زمین آزادی سایر زمین ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند اظهار کرد : در زمان بارندگی و سرما بازی های باید سه چهار روز یکبار انجام شود که وضعیت خوبی نیست.
تراکتوری ها که از دوشنبه هفته گذشته در کیش حضور داشتند امروز دوشنبه به تبریز باز می گردند.
تیم تراکتورسازی 20 امتیازی است و در رده دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد. این تیم قرار است در جام حذفی نیز به مصاف تیم برق جدید شیراز برود.
تیم ملی فوتبال ایران فردا سه شنبه ساعت 20 به وقت محلی در مالزی مقابل سوریه قرار می گیرد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.