نهمین دوره شورای راهبردی ورزش دبیرخانه مناطق آزاد به میزبانی کیش در حال برگزاری است.

این جلسه از ساعت 9 صبح 3 آذر ماه با حضور مهندس جانفشان مدیرعامل شرکت عمران ،آب و خدمات و مسئولین ورزش مناطق آزاد کشور در سالن اجتماعات معاونت ورزش و تفریحات سالم آغاز شد.

در ابتدا آقای مهندس جانفشان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین ، برگزاری این جلسات را فرصتی جهت افزایش هم افزایی مناطق عنوان نمود و اینگونه نشست ها را جهت استفاده از تجربیات یکدیگر بسیار موثر دانست.

وی در خصوص ساختار ورزش در جزیره و نقش شرکت عمران و خدمات در این معقوله صحبت نمود  و تاکید کرد استراتجی مهم ما توسعه گردشگری و ورزش در این منطقه است چراکه پتانسیل های خوبی در تفریحات و ورزش داریم .، توسعه کلوپ هاو امکان ورزشی با سرمایه بخش خصوصی  ، مکان یابی در این خصوص و استاندارد سازی مجموعه های تفریحی ورزشی به منظور توسعه رقابت سالم و توریسم ورزشی از برنامه های این منطقه می باشد.

مهندس جانفشان مجموعه ورزشی کیش را یکی از کاملترین مجموعه های ورزش کشور عنوان نمود و اظهار داشت که این مجموعه در اوقات مختلف سال به ویژه در شش ماهه دوم میزبان مسابقات و اردوهای بین المللی ، ملی و باشگاهی بوده و درطول تابستان هم جهت غنی نمودن اوقات فراغت خانواده های کیشوند اختصاص دارد.

ایشان پلاژ بانوان و امکانات این پلاژ را در سطح کشور و منطقه بی نظیر دانست و اظهار داشت این مجموعه  در طول سال میزبان بسیاری از گردشگرانی است که جزیره کیش را جایگزین کشورهای خارجی نموده اند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود نقش شرکت عمران ،آب و خدمات را از دیگاه مولتی مدیا عنوان نمود و اعلام داشت کلیه پروژه های عمرانی ، ساخت و ساز ، بازسازی ، زیبا سازی و نیز فضای سبز بر عهده این شرکت بوده و در کنار معاونت های خود نقش هلدینگ را ایفا می نماید.

مهندس جانفشان در پایان یک بار دیگر حضور مسئولین ورزشی مناطق را در این منطقه موجب گسترش روابط ورزشی عنوان نمود و اعلام داشت که همکاری و تامل بین مناطق آزاد موجب اتصال فرهنگ های موجود شده و از نظر مدیریت ورزشی نیز می تواند تاثیر گذار باشد. و اعلام داشت جزیره کیش آمادگی دارد در کنار دبیرخانه شورای مناطق آزاد میزبان مسابقات مختلف ورزشی باشد. .

این جلسه پیرامون نگاه اقتصادی به فعالیت های ورزشی و تهیه پروژه های ورزشی مناطق برای ارائه  ، به بخش خصوصی ، تهیه برنامه های راهبردی ورزش سه سال آینده مناطق ، برنامه عملیاتی و پروژه های عمرانی ورزشی در سال 96 ، برنامه توسعه ورزش بانوان ، اجرای ماده 27 قانون مناطق آزاد در ورزش و بررسی آئینامه های عمومی و تخصصی رشته های ورزشی ، المپیاد ورزش ساحلی ، ورزش مدارس ، ورزش باستانی و تنظیم تقویم ورزشی مشترک سال 96 تا ساعت 12 بطول می انجامد.

همچنین در ادامه این جلسه بعد از ظهر از اماکن ورزشی و پروزه های در حال ساخت بازدید بعمل خواهد آمد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.