فریدون اصفهانیان در حاشیه اخرین روز از برگزاری سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی کیش برگزاری این دوره از کلاسها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کیفیت برگزاری این کلاسها همچون ای اف سی و فیفا است .
وی تصریح کرد: تمامی داوران حاضر در این کلاس هم فعالانه تلاش می کردند و هم نقاط مثبت زیادی را اموختند .
اصفهانیان با تاکید بر اینکه سطح دانش داوران کشور خوب است گفت : باید تلاش کنیم که بهتر از گذشته باشیم .
وی با مثبت ارزیابی کردن قدرت جسمانی داوران افزود :در آزمایش جسمانی که روز گذشته انجام شد تنها تعداد چهار نفرنتوانستند از این مرحله عبور کنند .
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به کناره گیری محسن ترکی از داوری اظهار داشت: ترکی یکی از بهترین داوران و سرمایه های ملی کشور است که قضاوت های زیادی را در خارج از کشور داشته است .
اصفهانیان افزود : ترکی رکورد دار بازی دربی است و ما دوست نداریم که این داور خوب و باتجربه از جمع ما خارج شود اما وی صلاح خود را بهتر می داند.
وی گفت: در صورت خارج شدن ترکی از داوری حتما از تجربه های او در سایر بخش ها استفاده می شود که یکی از این بخش ها می تواند کمیته داوران باشد .
اصفهانیان افزود : در صورت خروج ترکی از میان داوران از همین افراد حاضر در کلاس می توان به عنوان جایگزین استفاده کرد.
داوران حاضر در سمینار دانش افزایی بعد از ظهر امروز و در اخرین روز برگزاری این سمینار به صورت عملی در زمین شماره یک المپیک حضور خواهند یافت.
سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور نیم فصل 95-96 که از روز دوشنبه 13 دی ماه در سالن همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز شده بود عصر امروز به کار خود پایان می دهد .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.