محسن خداپرست درباره مسابقات بین المللی جونیور کیش که به میزبانی ایران در کیش برگزار می شود گفت: دومین دوره مسابقات بین المللی جوانان به مناسبت دهه مبارک فجر در کیش برگزار می شود.
دبیر سازمان لیگ تنیس کشورمان در مورد جدول بندی و زمان برگزاری مسابقات جونیور کیش افزود: این رقابت ها در ۲ جدول پسران و دختران برگزار می شود که در بخش پسران جدول ۴۸ نفره اصلی و ۴۸ نفره مقدماتی قرار می گیرند و در قسمت دختران جدول ۳۲ نفره برای مقدماتی و اصلی است که از ۹ بهمن ماه تا ۱۶ بهمن به مدت یک هفته برگزار می شود.
سر داور این مسابقات در خصوص تیم های شرکت کننده و سطح این مسابقات نیز اظهار کرد: کشورهای آمریکا، هند، ژاپن، ترکیه، آلمان، ازبکستان، تاجیکستان، هونگ کونگ و کانادا در این مسابقات شرکت کرده اند که با حضور این تیم ها سطح مسابقات نسبت به دوره های قبلی بالاتر رفته و در سطح خوبی قرار دارد.
وی گفت: با توجه به رنکینگ در بخش پسران امیر محمد ادب جو شانس نخست قهرمانی است و صدف صادق وزیری نیز در بخش دختران بخت نخست قهرمانی برای ایران است.
خداپرست درباره میزبانی دوره های آینده این مسابقات نیز بیان کرد: براساس مکاتباتی که با فدراسیون جهانی داشتیم برای سال ۲۰۱۷ برای پنج دوره درخواست میزبانی داده ایم که با چهار دوره این مسابقات بین المللی جوانان موافقت شده است و منتظر جلسه فدراسیون جهانی هستیم که اگر امکانش باشد با پنجمین دوره نیز موافقت شود. در حال حاضر تهران و اصفهان میزبان این مسابقات هستند و در خصوص میزبانی سایر استان هادر آینده تصمیم گیری صورت می گیرد و اعلام می شود.
محسن خداپرست دبیر سازمان لیگ در پایان در مورد جوایز رقابت های جونیور کیش خاطر نشان کرد: در مسابقات جوانان بین الملی امکان پرداخت جوایز نقدی وجود ندارد و باید هدایای غیر نقدی در نظر گرفته شود اما در مورد جوایز هنوز تصمیم گیری نشده است

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.