ششمین دوره رقابت های تنیس جام حذفی بانوان که از دوم بهمن ماه به مدت یک هفته و با حضور 24 تیم در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد امروز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در دیدار پایانی این دوره از رقابت ها تنیسورهای دو تیم 'ام تی ای الف تهران' و 'پایا چوب تبریز' برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت نماینده آذربایجان شرقی با پیروزی مقابل حریف خود صاحب عنوان قهرمانی شد.
با برگزاری این دیدار و در نخستین دیدار بخش انفرادی صدف صادق وزیری با نتیجه ( 2-6 و 1-6) مقابل جاسمین خوشابه به پیروزی رسید و در دومین بازی مرحله پایانی غزل پاک باطن نیز با کسب با نتیجه ( 1-6 و 4-6 ) بر غزاله ترکمن برتری یافت و این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پایا چوب تبریز به پایان رسید.
در این دوره از رقابت ها تیم پایا چوب تبریز در جایگاه نخست ایستاد و ام تی ای الف تهران نیز نائب قهرمان شد ، همچنین ام تی ای ( الف) تهران و ام تی ای (ب) تهران مقام سوم مشترک را در این دوره از آن خود کردند.
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضورعلی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور ،مهر افزا منوچهری نائب رئیس بانوان ، محسن خداپرست دبیر سازمان لیگ و فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی برگزار و با اهداء جام از تیم های برتر تقدیر شد.
سرداوری این دوره از رقابت ها را سحر حاج میرزایی بر عهده داشت و آیلا خوئی، پارمیس نوایی، الهام احمدی ، زینب سادات حسینی و زرین میر حسینی نیز قضاوت دیدارها را بر عهده داشتند.
این رقابت ها با حضور تیم های بانیان نمای مبنای تهران، بیمه آسیای کرمان، پرسیاتور شراز، کافه تنیس امیر کلا، کارمانیای کرمان ، سلیم شاهرود، فجر کیش، آرام الماس بهفر ب تهران، برزین یزد، ام تی ای الف تهران، هیئت تنیس ایلام ، سناتور اصفهان، آسمان تهران، کلار پویای کرج، میس کیک اصفهان، آرام الماس بهفر الف تهران، پارتاک اصفهان، ناتوریای تهران،سیلیس کیش، سیمرغ گیلان، پایا چوب تبریز ، پالایش نفت آبادان ، شهید عابدینی قزوین و ام تی ای تهران برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.