در ادامه رقابت های بین المللی تنیس جوانان که در مجموعه المپیک کیش در حال برگزاری است، تنیسورها در مرحله نیمه نهایی به دیدار یکدیگر رفتند که در نهایت دو تنیسور جوان کشور موفق به شکست حریفان خود شدند و به مرحله پایانی صعود کردند.
در جدول اصلی بازی ها و در مرحله نیمه نهایی رقابت های بخش انفرادی صدف صادق وزیری از ایران بر حریف خود کواگ لیاردی از ترکیه به برتری دست یافت و در بخش پسران نیز محمد میرزایی از ایران با شکست سینا مقیمی دیگر تنیسور کشورمان به مرحله پایانی رسید.
در رقابت های دو نفره و در بخش دختران زوج لاچین افشین از ایران - زینب از ترکیه و زینب ساری گولان - صدف صادق وزیری به مرحله پایانی رسیدند و در بخش پسران نیز تیم های محمد میرزایی - مهرشاد قفقازی از ایران و اسکندر کریمووف - آدیل کریمووف از ازبکستان به دور پایانی صعود کردند.
این رقابت ها که از هشتم بهمن در دو بخش دختران و پسران به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شده، امروز با برگزاری چهار دیدار و با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.
سرداوری این دوره از رقابت ها را محسن خدا پرست بر عهده دارد و و مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان نیز به عنوان دستیار حضور دارد.
احسان قربانی ، اکبر سربازی ، الهام احمدی و زینب السادات حسینی امر قضاوت را بر عهده دارند.
رقابت های بین المللی تنیس جوانان در رده سنی زیر 18 سال و در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته از 8 تا 16 بهمن ماه در در مجموعه ورزشی المپیک کیش در حال برگزاری است .
در جدول مقدماتی این دوره و در بخش پسران 31 تنیسور از کشورهای ایران ، ازبکستان ، ترکیه، روسیه و آلمان برای دستیابی به جدول اصلی با یکدیگر رقابت کردند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.