در آخرین روز این رقابت ها که عصر شنبه در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد تنیسورهای کشورمان در بخش دختران و پسران به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت با برتری بر آنان ، عنوان های قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آوردند.
در دیدار پایانی انفرادی در بخش پسران محمد میرزایی از ایران و گورگان از ترکیه با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت تنیسور ترکیه توانست با کسب نتیجه ( 2-6و 4-6 ) بر میرزایی غلبه کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند .
محمد میرزایی در این دیدار بر سکوی دومی ایستاد و سینا مقیمی از ایران و کریمووف ازبکستانی به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.
در بخش دونفره پسران نیز ، زوج اسکندر کریمووف و آدیل کریمووف با شکست 2 بر یک محمد میرزایی و مهرشاد قفقازی از ایران به عنوان قهرمانی دست یافتند و تیم ایران نائب قهرمان شد.
در مرحله پایانی و در بخش انفرادی دختران نیز صدف صادق وزیری با پیروزی بر حریف خود زینب ساری از ترکیه و با کسب نتیجه ( 3-6 و 2-6 ) توانست از عنوان قهرمانی خود برای بار دیگر دفاع کند و نماینده ترکیه نیز به نایب قهرمانی برسد .
در بخش دو نفره دختران نیز صدف صادق وزیری و تنیسور ترک توانستند با نتیجه (1-6 و 0-6 ) بر لاچین افشین از ایران و زینب از ترکیه به برتری دست یابند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
مراسم اختتامیه این دوره دوشنبه شب با حضور علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس و محسن خداپرست سرداور و تنیسورهای شرکت کننده در این رقابت ها برگزار شد .
این رقابت ها که از هشتم بهمن در مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شده بود شنبه شب به کار خود پایان داد.
سرداوری این دوره از رقابت ها را محسن خداپرست بر عهده داشت و مسیح صلاح به عنوان دستیار حضور داشت . احسان قربانی ، اکبر سربازی ، الهام احمدی و زینب السادات حسینی امر داوری این رقابت ها را بر عهده داشتند.
رقابت های بین المللی تنیس جوانان در رده سنی زیر 18 سال و در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته از 8 تا 16 بهمن ماه در در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد .
در جدول مقدماتی این دوره و در بخش پسران 31 تنیسور از کشورهای ایران ، ازبکستان ، ترکیه، روسیه و آلمان برای دستیابی به جدول اصلی با یکدیگر رقابت کردند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.