دومین روز رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی 2017 (میکاکاپ) از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد. روز گذشته 8 دیدار در چارچوب جدول مقدماتی برگزار شد و از بین 16 تیم که به صورت تک حذفی با هم رقابت کردند، 8 تیم راهی جدول اصلی شدند.

32 تیم جدول اصلی مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی از ساعت 9 صبح امروز مسابقات خود را در دو زمین شماره یک و دو آغاز کرده‌اند. نکته جالب روز دوم مسابقات این است که از شب گذشته بارش شدید باران در جزیره کیش آغاز شده و تا هم اکنون نیز ادامه دارد.

با توجه به اینکه هوا ابری است و نور کم شده مسئولان برگزار کننده تصمیم گرفتند که رقابت ها را زیر نور برگزار کنند که البته این موضوع به هیجان مسابقات هم اضافه کرده است.

از صبح امروز که مسابقات آغاز شده، با وجود بارش باران استقبال نسبتاً خوبی از مسابقات شده است و بانوان هم توانستند با حضور در زمین های والیبال ساحلی رقابت ها را از نزدیک تماشا کنند.

بازیکنان و کادر تیم های خارجی واکنش عجیبی نسبت به بارش شدید باران ندارند و این موضوع برای ساحلی بازان امری طبیعی است؛ شاید تنها موضوعی که در جریان مسابقات خلل ایجاد کند بحث وزش شدید باد باشد.

شب گذشته مراسم قرعه کشی بین 32 تیم جدول اصلی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این جدول رقیبان خود در روز نخست رقابت‌های جدول اصلی را شناختند. بر اساس برنامه امروز 16 بازی برگزار می شود و در نهایت 16 تیم برنده راهی مرحله دوم خواهند شد.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته 4 تیم ایرانی جدول اصلی، امروز به مصاف تیم‌های استرالیا، روسیه، آلمان و فرانسه خواهند رفت.

در پایان روز نخست تیم‌های روسیه، فرانسه، آلمان، اتریش ، هلند، استرالیا، ایران و روسیه موفق شدند حریفان خود را از پیش رو برداشته و راهی جدول اصلی شوند.

رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) از روز گذشته با نبرد تیم‌ها در جدول مقدماتی آغاز شد و به مدت 4 روز تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.