قهرمان پرتاب دیسک کشورمان که از سوم فروردین در کیش حضور دارد با رفع موقتی مشکل زمین تمرین، کار پرتاب دیسک خود را آعاز کرد.
مربی احسان حدادی در خصوص رقابت های نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: احسان حدادی خود را برای سه رویداد آینده یعنی بازی‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌کند.
هادی سپهرزاد که شرایط اردویی حدادی در کیش را نامناسب ارزیابی کرد افزود: حدادی در دو نوبت صبح و عصر و با ده جلسه در هفته به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی می پردازد.
وی بیان کرد: قرار بود به اردوی آفریقای جنوبی برویم، اما به دلیل حضور دیمیتری بولدو ماساژور جدیدش از کشور روسیه و عدم فرصت کافی برای تهیه ویزا در نهایت کیش را انتخاب کرد.
احسان حدادی در اردوی کیش خود با مشکلاتی همچون ممانعت در برگزاری اردو در زمین چمن مجموعه ورزشی المپیک روبرو شد که مدیر ورزش و تفریحات سالم معاونت ورزش کیش دلیل آن را مربوط به ناهماهنگی فدراسیون دو و میدانی و زیر کشت بودن زمین های ورزشی کیش دانست.
اسدی پویا گفت: احسان حدادی اکثر اردوهای داخلی خود را در جزیره کیش برگزار می کند ولی فدراسیون ششم فروردین نامه تمرین حدادی را ارسال کرد و ما هم سریعا زیر کشت بودن زمین های کیش را به اطلاع فدراسیون رساندیم.
وی افزود: از فدراسیون تقاضا کردیم تنها این اردو را در شهر دیگری برگزار کند اما با درخواست فدراسیون و حدادی زمینی را آماده کردیم که خودمان هم به استاندارد نبودن آن اذعان داریم.
 احسان حدادی هم با گلایه از شرایط موجود خواستار حمایت بیشتر از قهرمانان ملی شد و تا ۲۱ فروردین در کیش خواهد بود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.