مهیار حسین نیا روز دوشنبه در مورد برنامه های این هیات برای ماه مبارک رمضان گفت : در راستای توسعه ورزش تیراندازی و فراهم ساختن فرصتی مناسب برای حضور علاقه مندان در این رشته ورزشی هفتمین دوره رقابت های تیراندازی ده متر بادی به مناسبت ماه مبارک رمضان بصورت حرفه ای (تفنگ و تپانچه ) و همگانی(تفنگ بادی) در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه رقابت های حرفه ای در بخش تفنگ و تپانچه آقایان از روز دهم خرداد ماه آغاز خواهد شد افزود : این رقابت ها ساعت 21 تا 24 و پس از افطار برگزار می شود.
حسین نیاز اظهار کرد : در گروه بانوان و در همین بخش نیز این رقابت ها روز 12 خرداد ماه در همین ساعت برگزارخواهد شد.
وی داشتن کارت بیمه ورزشی و ثبت نام را ضروری عنوان کرد و افزود : رقابت ها بصورت انفرادی برگزار می شود و حدنصاب ورزشکار جهت برگزاری در هر رشته شش نفر است .
حسین نیا همچنین از برگزاری رقابت های همگانی در رشته تفنگ بادی به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت : این رقابت ها در سه مرحله و در هر بار سه نفر به مسابقه پایانی دعوت می شوند و مرحله چهارم نیز به عنوان مسابقه پایانی برگزار خواهد شد .
وی اضافه کرد: این رقابت ها نیز در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال برگزار خواهد شد .
حسین نیا زمان برگزاری مرحله نخست این رقابت ها را از 16 خرداد ماه و از ساعت 21 تا 24 عنوان کرد و به ایرنا گفت : مرحله دوم 21 ، مرحله سوم 22 خرداد ماه جاری و در نهایت مرحله چهارم و پایانی آن سوم تیرماه 96 از ساعت 21 تا 24 برگزار خواهد شد.
این رقابت ها در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار می شود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.