توجه جدی به ورزش قهرمانی و حمایت از ورزشکاران مدال آور در جزیره کیش

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در ديدار با کارکنان موسسه ورزش  گفت: توجه به ورزش و پرورش جسم و روح موضوع مهمی است که می تواند تاثیر سازنده ای بر یک جامعه بگذارد.
وی با اشاره به فضاهای ورزشی مناسب در جزیره کیش تاکید کرد: پرورش ورزشکاران چه در حوزه عمومی و چه در حوزه قهرمانی دو موضوع مهمی است که ورزش جزیره کیش را بیش از پیش در کانون توجه قرار می دهد .
امام جمعه کیش با اشاره به زیرساخت های ورزشی در جزیره کیش و ورزشکاران مختلف به ویژگی های مدیرعامل جدید سازمان پرداخت و با بیان اینکه وی فردی میدانی و با انگیزه است گفت: به کمک مدیرعامل جدید سازمان می توان ورزش کیش را متحول کرد.
اسدی پویا مدیر ورزش موسسه ورزش هم دراین دیدار گفت: وجود بیش از ۱۸۴ هزار متر مربع زمین ورزشی در جزیره کیش و فعالیت ۳۹ هیئت موجب شکل گیری قهرمانان خوبی در جزیره کیش شده است.
مدیر تفریحات سالم و ورزش های آبی موسسه ورزش هم دراین دیدار با  اعلام افزایش  استقبال همشهریان و گردشگران در سال جدید به نسبت سال ۹۵ گفت: در حال حاضر ۲۲ باشگاه  در نوار ساحلی به گردشگران  و همشهریان  خدمات ارائه می دهند.
زرینجویی تاکید کرد: با هدف حفظ سلامت دریا هم به تازگی با تصویب قانون و همکاری دیگر ارگان ها نظارت بر قایق ها و شناورهای تفریحی بیشتر شده است.
نمایندگان بخش خصوصی فعال در ورزش کیش هم در پایان این مراسم خواستار استقلال موسسه ورزش و افزایش بودجه و حمایت از ورزشکاران قهرمان به منظور  جلوگیری از مهاجرت از کیش شدند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.