دکتر احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال در این سفر قرارداد اسکان تیم ها و مهمانان این رخداد ورزشی را در دیدار با مسئولان هتل ایران به امضا رساند.
نشست با بهرام افشارزاده دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر برنامه های رئیس فدراسیون در کیش بود و  بررسی مشکلات و ناهماهنگی های ایجاد شده از سوی طرفین مطرح و راهکارهایی برای برطرف کردن آنها ارائه شد.
در ادامه این نشست مقرر شد سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون والیبال بر اساس توافقات انجام شده فعالیت کنند تا میزبانی شایسته ای در این رقابت ها انجام شود.
بهرام سلیمانی نماینده فدراسیون والیبال در پروژه آماده سازی زمین های ساحلی کیش نیز از سوی رئیس فدراسیون والیبال در نشست کمیته پزشکی تور جهانی شرکت کرد و در هماهنگی با دکتر غلامرضا نوروزیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در تهران و نماینده این فدراسیون در کیش نیازهای پزشکی را مشخص کرد تا برای برگزاری تور جهانی کیش تمامی موارد تامین شده باشد.
رئیس فدراسیون والیبال و هیات همراه در کمپ تیم های ملی ساحلی ایران حاضر شدند و از نزدیک شاهد تمرینات ۱۶ بازیکن حاضر در اردو و تلاش اعضای کادر فنی تیم های ملی ساحلی را مشاهده کردند.
پس از تمرینات ملی پوشان و کادر فنی نیز در نشست با رئیس فدراسیون والیبال درخواست هایی را مطرح کردند و دکتر احمد ضیایی قول بررسی و حل مشکلات آنها را داد.
بازدید از روند آماده سازی چهار زمین مسابقه و دو زمین تمرین تور جهانی کیش و امکانات جانبی مورد نیاز از دیگر برنامه های رئیس فدراسیون والیبال در کیش بود که دکتر ضیایی در این بازدید از کارهای انجام شده برای آماده سازی زمین ها مطلع شد و مواردی را برای بهتر شدن شرایط میزبانی یادآوری کرد.
تور جهانی والیبال ساحلی کیش در دو جدول مقدماتی و اصلی و در چهار زمین به صورت همزمان یکم تا پنجم اسفند در جریزه کیش برگزار می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.