به گزارش پایگاه خبری صبح کیش عزیزالله فرضی پور اظهار داشت: این رویدادها شامل اردوی آمادگی و مسابقه دوستانه تیم ملی فوتبال۵ نفره با تیم روسیه در نیمه دوم اردیبهشت ، اردوی تیم ملی فوتبال در نیمه اول خرداد، مسابقات انتخابی پارالمپیک فوتبال و بسکتبال ناشنوایان آسیا در نیمه دوم خرداداست.
وی اضافه کرد: برای میزبانی ازاین رویدادهای ورزشی بیش از ۱۵ میلیارد ریال جهت بازسازی و نوسازی تجهیزات زیرساخت ها در استادیوم فوتبال شماره ۱و ۲ ، سالن چند منظوره المپیک این جزیره هزینه خواهد شد.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش یادآور شد: بازسازی زمینهای چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیات فوتبال، تعویض جایگاه استقرار ورزشکاران ، سیستم روشنایی از جمله مواردی است که با تخصیص اعتبارات لازم از سوی سازمان منطقه آزاد کیش اجرا می شود.

فرضی پور اضافه کرد: پس از بررسی نورهای استادیوم ومشکلات موجود ، ضمن سفارش تجهیزات و لوازم مورد نیاز از قبیل پرژکتورها با بکارگیری پیمانکار متخصص ، آماده سازی زمین ها حداکثر یک هفته قبل از اردوی تیم ملی تکمیل شده و جزیره کیش میزبان مناسب و در خور شان تیم ملی خواهد بود.
وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال از چهار تا ۱۰ خرداد در کیش اردو می زند گفت: از ۲۰ اردیبهشت نیز دومین اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره در این جزیره آغاز و پس از پایان این تمرینات مسابقه دوستانه ای بین ایران و روسیه برگزار خواهد شد.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش یادآور شد: با اعلام کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مسابقات آسیایی انتخابی المپیک ناشنوایان در رشته فوتبال و بسکتبال از تاریخ ۱۱تا ۲۱ خرداد ماه در این جزیره برگزار می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت با توجه به مذاکرات بعمل آمده با فدراسیون والیبال ایران ، در صورت تائید نهایی ، کیش میزبان مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه با حضور ۲۱ تیم و رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۱ با حضور ۸ تیم از تاریخ ۲۵ خرداد الی ۵ تیر خواهد بود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.