به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، سعید پورزادی، گفت: این زمین توسط مهندسان توانمند جزیره کیش در شش ماه تکمیل شده است و اکنون برای برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تیم‌های لیگ دسته اول کشور و مسابقات چندجانبه با کشور‌های دیگر آماده برگزاری مسابقات است.

وی با بیان اینکه سه زمین چمن دیگر نیز در حال تکمیل و بهره برداری است، گفت: پیست تارتان و فضای جانبی و پشتیبانی آن، اتاق‌های رختکن و سالن‌های بدنسازی نیز آماده شده است.

پورزادی خاطرنشان کرد: سه زمین چمن با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال نوسازی است و بهسازی صندلی‌های تماشاچیان با نور مناسب درحال تکمیل هستند.

وی گفت: زمین تنیس جزیره کیش نیز بهسازی شده است و در صدد هستیم در مدت زمان کم برای برگزاری مسابقات ورزشی آینده آنرا تکمیل کنیم.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش آکادمی تنیس و مانژ اسب سواری جزیره کیش خبر داد و گفت: در این زمینه و برای ساخت هتل المپیک دو نفر سرمایه گذار در روز‌های اخیر به بخش معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش مراجعه کردند و امور عقد قرارداد آن‌ها در کمیسیون اقتصادی کیش در حال انجام است.

سعید پورزادی وجود ظرفیت ترمینال جدید فرودگاه بین المللی جزیره کیش و هتل‌های استاندارد این جزیره را از زیرساخت‌های مناسب در زمینه گردشگری ورزشی بیان کرد.

عزیزالله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش نیز گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و در پیش رو بودن مسابقات آسیایی در شهریور ۱۴۰۲ به میزبانی چین درصدد هستیم اردو‌ها و مسابقات تدارکاتی تیم‌ها را در زمین شماره ۱ یا همان زمین چمن هیبریدی برگزار کنیم.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.