به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، در ادامه برگزاری هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس المپیک کیش، تنیسور‌ها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی انفرادی و کسب عنوان قهرمانی دونفره با هم مسابقه دادند.

در فینال بخش بخش دونفره، تیم ایگور آگافونوف – ولادیسلاو ایوانووف از روسیه با نتایج (۱-۶ و ۶-۷) زوج لئوناردو کاتانی – مارکو میچیلی از ایتالیا را شکست دادند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند تا تکلیف تیم‌های برتر مشخص شود.

در بخش انفرادی دنیز کلوک از روسیه با نتایج (۰-۶ و ۳-۶) مقابل ماکسنس برویل از فرانسه به برتری رسید، آندریا باسالونی از ایتالیا با نتایج (۶-۲، ۱-۶ و ۰-۳ ret) مارموسز از فرانسه را برد، هاضم نو از سوریه با نتایج (۳-۶، ۰-۳ ret) ایگور آگافونوف از روسیه را شکست داد و پاراجوال از هند با نتایج (۳-۶ و ۶-۷) فیلیپ آپله تاور از چک را مغلوب کرد.

این مسابقات امروز با انجام ۲ دیدار مرحله نیمه نهایی ادامه میابد.

در جدول اصلی ۳۲ تنیسور از کشور‌های ایران، چین، فرانسه، رومانی، ایتالیا، هند، پاکستان، ترکیه، الجزایر، روسیه، برزیل، سوریه و چک حضور دارند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۱۵ هزار دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا شد.

این مسابقات پس از وقفه‌ای ۸ ساله به میزبانی کشورمان برگزار و تنیسور‌های حاضر از ۱۴ تا ۲۸ اسفند برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

سامان حسنی سرداور نشان نقره به عنوان سرداور و شاهرخ کشاورز به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.