به گزارش پایگاه خبری صبح کیش،امیر قلعه نویی به همراه دبیرکل فدراسیون فوتبال در بازدید از زمین‌های فوتبال جزیره کیش گفت: رشد زیرساخت‌های ورزشی در چند سال گذشته در کیش غیرقابل باور است و زیرساخت‌های بی‌نظیری در حوزه زمین فوتبال ایجاد شده است و می‌تواند به زودی به قطب تمرینات تیم‌های ملی فوتبال تبدیل شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم در دی امسال و پیش از اعزام به قطر یک اردوی تمرینی و یک دیدار تدارکاتی در کیش برگزار کنیم، گفت: آب و هوای کیش در شش ماهه دوم سال بی‌نظیر است و می‌تواند به نقطه قوتی برای برگزاری اردو‌های تیم ملی تبدیل شود.

امیر قلعه نوعی با اعلام اینکه قراردادش با فدراسیون فوتبال تا پایان جام جهانی است، درباره اخبار مطرح شده در خصوص سردار آزمون و قراردادش با تیم آ اس رم ایتالیا مبنی بر حاضر نشدن در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: در این خصوص فقط اخبار را شنیده است و سردار آزمون برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده است و نیاز است با او صحبت کنم تا از جزئیات اخبار مطلع شوم.

وی به کمک‌های تیم ملی فوتبال به تیم امید هم اشاره کرد و افزود: الهیار صیادمنش، یاسین سلمانی و محمد امین حزباوی نفراتی هستند که از تیم بزرگسالان در اختیار تیم امید قرار خواهند گرفت.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.