طی روزهای گذشته زمزمه برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور در جزیره کیش شنیده می‌شد و این مسابقات، فردا رسماً در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

در تصمیمی جدید اما، ورود بانوان عکاس شاغل در خبرگزاری‌های رسمی کشور به این مسابقات ممنوع و اعلام شد تنها آقایان برای مسابقات آقایان و بانوان برای مسابقات بانوان اجازه پوشش خبری دارند، کمی عجیب است، چطور بانوانی که سال‌هاست مسابقات رسمی داخلی و خارجی را پوشش داده و تمامی خط قرمزها و محدودیت‌های خبری رسمی کشور را می‌شناسند از حضور در مسابقات رسمی محروم می‌شوند.
 
طبق اعلام این تصمیم توسط شورای تأمین جزیره کیش گرفته‌شده است، تصمیمی که فراتر از تصمیمات حراست وزارت ورزش و حراست فدراسیون‌ها و مخصوص کیش گرفته می‌شود و علت اصلی چرایی چنین تصمیمی مشخص نیست.
 
این تصمیم در حالی گرفته‌شده است که طی ماه‌های اخیر ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال هم عادی شده و تابوی آن نیز شکسته شده اما گویا مدیران کیش تصمیم دارند قوانین را از نو نوشته و یک تنه بار مخالفت با عرف جامعه را به دوش بکشند.

امیدوارم حواشی پیش‌آمده در ماراتن کیش و که البته بازهم همراهی و همکاری خبرنگاران کیش در انعکاس درست و خارج از هرگونه حاشیه آن کاملاً محسوس بود، علت این تصمیم عجیب نباشد.

حال‌آنکه امیدواریم آقایان تا قبل از شروع مسابقات به خود آمده و از این تصمیم خارج از عرف و قانون کوتاه آمده و دیگر شاهد این تصمیمات عجیب در سطح جزیره کیش نباشیم.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.