به گزارش پایگاه خبری صبح کیشه نقل از هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کیش ،در جریان مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان که در «ادمونتون» کانادا برگزار شد، «محمدرضا صفدریان» موفق به کسب مدال طلای جهان و «محسن بهشتی راد» به مدال برنز دست یافت.

مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان در سال 2024، به میزبانی «ادمونتون» کانادا و با حضور برترین‌های یخ‌نوردی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد که از ایران نیز دو یخ‌نورد عنوان دار جهان، به نام‌های «محمدرضا صفدریان» و «محسن بهشتی راد» حضور یافتند.

در جریان این رقابت‌ها و در ماده «سرعت»؛ این دو یخ‌نورد خوب کشورمان تا مرحله نیمه نهائی حریفان خود را از پیش‌روی برداشتند تا اینکه در این مرحله دو یخ‌نورد ایرانی رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت «صفدریان» پیروز این مسابقه و راهی فینال شد.
در مسابقه نهائی نیز «محمدرضا صفدریان» بر حریف مغولستانی خود غلبه کرد و به مدال طلای قهرمانی جهان دست یافت و «محسن بهشتی راد» نیز با پیروزی در مسابقه رده‌بندی به مدال برنز رسید.
لازم به ذکر تمامی مراحل اردوهای تمرینی امسال این دو یخ نورد جهانی کشورمان، در سایت یخ نوردی مجموعه پنگوئن کیش برگزار گردید و این دو ورزشکار با حمایت مالی این مجموعه در مسابقات جهانی امسال حضور داشتند.
هم چنین این دو ورزشکار کشورمان در فروردین ماه سال آینده، در مسابقات مستر کاپ یخ نوردی کیش، با رقبای جهانی خود رقابت خواهند داشت.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.